poniedziałek, 16 marca 2020

Marzec 2020

Od grudnia się nie odzywałam , bo wszystko było bez zmian . Zajęcia cykliczne odbywały się w Centrum Kultury Podgórza w każdą środę od 18do 20 . W co drugi piątek w Centrum Kultury Ruczaj od 18.30 do 20.30 ,  raz w miesiącu spotkania z rękodziełem dla seniorów , przeważnie w któryś z piątków od 11 do ... czasami 2godziny  a jak się podobało to i dłużej , oraz dla młodzieży niepełnosprawnej w tym samym miejscu też raz w miesiącu przeważnie w środy od 10 do ok 12 tej . Miesiac w miesiąc taki sam plan . Czasami jeszcze wpadały jakieś dodatkowe okazjonalne spotkania , a to   ferie czyli zima w mieście ,a to  Dzień Babci i Dziadka w różnych klubach, szkołach czy przedszkolach .
Niestety 11 marca spotkałam się z moimi wspaniałymi paniami na kreatywnych zajęciach cyklicznych w CK Podgórza po raz ostatni i trudno powiedzieć kiedy będzie nam dane spotkać się znowu . To samo dotyczy innych miejsc i terminów .Zadna z nas nie spodziewała się w tą minioną środę kiedy to moje kochane uczestniczki obdarowały mnie prezentami składając życzenia urodzinowo- imieninowe , jedząc torcik , dowcipkując ale i tworząc piękne rzeczy , że to będzie też i pożegnanie przed niespodziewaną mimo wszystko przerwą . Mimo wszystko, bo wiadomo było już wtedy ,że imprezy ściągajace publiczność powyżej 1000 osób są odwołane . Tak też stało się z oczekiwanym przeze mnie koncertem Carlosa Santany :( Duze wydarzenie... Rozumiem . Ale jeszcze wtedy nie myślałam ,że i moje zajęcia na ktorych jest 5 , 6 osób  też będą odwołane jak i działalność wszystkich placówek kulturalnych. Kiedy wiadomość ta do nas dotarła to jeszcze optymistycznie myślałysmy ,że w twórdzej atmosferze będziemy spotykać się to u jednej to u innej uczestniczki zajęć . Niestety.. Coraz większe ograniczenia i większy lub mniejszy strach czy obawy przed wirusem wybiły nam te pomysły z głowy. Miło mi widzieć prace moich  wspaniałych uczestniczek zajęć , które wysyłają mi je to na whats upa to na messengera . Piszą ,że dzięki mnie i moim pomysłom nie siedzą bezczynnie w domu , tylko tworzą inspirując się nauczonymi technikami wplatającw w  to swoje pomysły . Zajęcia odwołane do 25 marca ... a co będzie dalej zobaczymy...
Świat stanął na głowie . Musimy nauczyć się żyć w innej , nowej rzeczywistości . Kto wie ... może będę zmuszona prowadzić zajęcia on line ... zmuszona , żle powiedziane . Mam wspaniałe panie ktore od dłuższego czasu przychodzą na moje zajęcia i wiem , że bardzo brakuje im tych spotkań ... mi też , a więc kto wie .. może połaczymy się on-linowo i będziemy działać ...
Pewne ograniczenia wolności już mieliśmy , choćby Stan wojenny ... Pokonamy i te ograniczenia 
Najważniejsze obyśmy zdrowi byli czego sobie i Wam , którzy to czytacie życzę :)
A żeby pokazać ,że od ostatniego postu nie próżnowałam wrzucę kilka zdjęć ze spotkań , które były pomiędzy grudniem a teraz ..
Pozdrawiam serdecznie  :) :)






















Wrzuciłam tylko  ciut ciut zdjęć . Działo się dużo więcej , tematy takie siakie i owakie .. Pokazałam kilka i recycling i świąteczne i trochę dwcoupage i wire wraping.
Następnym razem pokaże to co natchnione moje panie robią podczas kwarantanny:)
Buziaczki i oby do spotkania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz